Gonbiteari planto

BM berria ireki dute herrian. Dirudienez oso pozgarria da albistea herritarrontzat edo horrela ikusi dute udal agintariek. Baina, supermerkatu kate handi batek denda berri bat irekitzeaz haratako, udalak merkatariekiko duen jarrerak kezkatzen gaitu EH Bildun.

Zergatik zalaparta hau? Kate handiek agintzen duten herri bat nahi dugu? Zaldunborda bezalako proiektuen aurrean men egiten jarraitu behar dugu? Merkatari txikiak kate handi hauek bezala tratatzen ditu udalak? Edo erreztasunak enpresa handientzako dira bakarrik?

Inaugurazioa gaur izan da eta BMk joango diren zinegotzi kopurua lehen bait lehen konfirmatzeko eskaera egin zigun. Baina, Hondarribian denda guztiei eskeintzen zaie horrelako arreta folkloriko instituzionala?

Ez dugu horrela uste eta hau pentsatu genuen gonbitea jasotzerakoan: Merkatari txikiak dira herriari bizia ematen diotenak, baita, kalitatezko enplegua sortzen dutenak ere. Bada ordua merkatari txikien biziraupena sustatzeko neurriak hartzeko. Kate handiak, ziurrenik, ez dute udalaren babesa behar aurrera egiteko, merkatari txikiek berriz bai.