2019-2023 LEGEALDI PLANARI BURUZ

Joan den urteko (2019) maiatzaren 26an egin ziren Udal hauteskundeak; ekainaren 15ean eratu zen udal berria eta alkatea aukeratu. Udalbatza hartan alkate hautatu berriak honakoak esan zituen: Gobernantza onaren printzipioak erabili nahi ttugu gure zerbitzua hobetzeko: zuzentasun instituzionala, gobernu irekia eta efizientzia. Horretarako abian jarriko dugu herritarrek parte hartzeko dabeneko onartua dugun plangintza, eta Udalaren antolaketa hobetzeko kudeaketa-eredua sendotzearekin batera, pertsonalari eta kontratazioari buruzko hitzarmena adostea proposatuko diegu beste udal taldeaki. Hitz haietatik sei hilabete luze igaro ondoren aurkezten dugu hurengo mozioa

MOZIOA

Hondarribiko Udal Gobernuari, oro har, eta Alkateari, zehazki, eskatzen diegu:

1. 2019-2023 legealdiko plana edo agintaldiaren egitasmoa argitaratzea eta azaltzea.
  2. Alkateak eraketako Udalbatzan iragarritako pertsonalari eta kontratatzioari buruzko hitzarmena aurkeztea berau adostu ahal izateko.
  3. Hondarribiko udaleko Gizarte Zerbitzuak, Berdintasuna eta Lankidetza saileko behar diren lanpostuak sortzea eta lanean ari diren lagileen egonkortasuna Kontuan hartuz langile biri ekainean amaitzen zaiela kontratua.

Hondarribian 2020ko otsailean