HONDARRIBIKO EMAKUMEZKO ETA GIZONEZKOEN ARTEKO I. BERDINTASUN PLANA EGITEKO URRATSAK

Joan den urteko (2019) martxo eta ekaina bitartean egin zen Emakumezko eta Gizonezkoen arteko Berdintasunari buruzko Diagnostikoa Hondarribian (dokumentua erdaraz bakarrik aurkeztu zen).  Dokumentu hura oinarri jarrita idatzi zen  gero Hondarribiko Emakumezko eta Gizonezkoen arteko I. Berdintasun Planaren aurreneko zirriborroa (hau ere erdaraz bakarrik). EH Bilduk zirriborro hari egindako zuzenketak eta ekarpenak aurkeztu genizkion; 2019ko azaroan jaso genituen gure zuzenketa eta ekarpenei emandako erantzunak. Orduz geroztik berririk ez.

MOZIOA

2019-2023 legealdiko planik gabe, agintaldiko planik gabe, ez dakigu I. Berdintasun Plana gauzatzeko prozedura noiz eta nolakoa izango den. Horiek horrela, mozio honen bitartez, ondorengo eskakizunak luzatu nahi ditugu:

1. Berdintasun teknikaria lanpostua sortu eta langilea kontratu ahalik azkarren, teknikariak I. Berdintasun Plana egiteko lagundu dezan.
  2. Berdintasun Plana eztabaidatzeko eta onartzeko egutegia argitu eta egin beharreko jarduera esanguratsuak zehaztu.

Hondarribian 2020ko otsailean